تبلیغات کسب و کار

Wiki Article

اما توجه داشته باشید که تعیین داور بسیار حیاطی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس ترجیحا فردی متخصص و با تجربه را در نظر بگیرید.

نظارت بر اجرای پروژه طبق مفاد قرارداد به عهده …………………… که دستگاه نظارت نامیده می‌شود، خواهد بود.

کلیه صفحات قرارداد و پیوست­ها به تائید، گواهی و امضا امضای داور و نماینده مالک برسد.

توافق با مالکین هم‌جوار به همراه رضایت مالکین نسبت به شرایط تجمیع و توافقات حاصله همان زمان متمم قرارداد می­ گردد.

دستگاه آبگرمکن گازی شیرآلات کامل و ………………. پره رادیاتور شوفاژ و ….. می‌باشد که بعد از تخریب متعلق به سازنده می­ باشد.

هر گونه مشخصات دیگری که برای ملک ممکن است وجود داشته باشد لازم است تا در این قسمت دقیق بیان گردد.

بستری فراهم شده جهت چاپیدن مردم توسط بعضی بنگاه های املاک که مثل قارچ سبز شدن و همشون دروغگو و حروم خور هستند

حق دخل و تصرف برای مالک حفظ شود تا در صورت تأخیر و تعطیلی پروژه توسط شریک سازنده، مالک بتواند برای تأمین مخارج پس از فروش قدرالسهم اعیانی با مجوز قضایی دخالت نماید.

مالک متعهد گردید پس از امضای قرارداد با حضور در دفترخانه ……………………….. به نشانی ………… ……………………………………………………………….. نسبت به تنظیم وکالت جامع کاری بنام سازنده تنظیم نمایند، وکالت فوق می‌بایست به مدت ……………………. ماه تنظیم گردد.

.. که کاملا تخلف پنهان است و کاری اشتباه است) بدون رعایت موارد الزامی( احزار هویت و احزار مالکیت و حتی حضور طرفین قرارداد و اثر انگشت انها و گاهی هم از شهرهایی دیگر برای شهر دیگری بدون اطلاع دقیق از مالکیت و سند و وضعیت موجود ملک که بسیار جای تعجب دارد و تخلف آشکار است مثلا بعضی سایت عجیب غریب و...) در حال تنظیم چنین قرار دادهای هستند با قیمت های کمتر به هیچ عنوان چنین قرار دادهای رو تنظیم نکنید چرا که در آیند و زمان مشکل نمی تواند کاری بکند، چون از موضوع و وضعیت موجود ملک و نحوه تنظیم آن دروحله اول خبر نداشته و دقت کافی هم در تنظیم قرارداد نداشته است و اصول اولیه جهت بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک اعتبار قرارداد رو رعایت نکرده و شرایط و توافقات خاص رو هم برای دریافت خسارات احتمالی پیش بینی نکرده ، در نتیجه اثبات سخت است و نهایت باعث بر باد رفتن سرمایه یک عمر تلاش و زحمت خود ،زن و آینده فرزندانتان میشوید (پس اصلا چنین ریسگی نکنید).

کد رهگیری یک اشکال دارد ، اینکه اگر ده سال پیش ملکی را اجاره داده ای و بعد از یک سال و پایان اجاره ملک را فروخته باشی چونکه کد رهیگری مربوطه حذف نمی شود بازم شما مالک شناخته میشوید حتی ممکنه تا چندین سال مالک شناخته شوید در صورتی که ملک چندین سال از فروشش گذشته باشد ، حداقل بایستی کد رهگیری اجاره با اتمام قرار داد اتوماتیک حذف گردد

مشاوران املاک برای اینکه بتوانند کد رهگیری بگیرند، چه مراحلی را باید طی کنند؟

هرگونه اختلافات و ناهماهنگی‌ها بین طرفین به دادگاه‌های صالحه تحت نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران ارجاع می‌گردد.

از نظر اتحادیه مشاوران املاک و شورای حل اختلاف، معاملاتی معتبر هستند که حتما در متن مبایعه‌نامه کد رهگیری ذکر شده باشد.

Report this wiki page